Maria-Elena Muscan - Grammatik in der daf-lehrerausbildung
(pag. 177-186)
În ultimii ani, germaniştii de pretutindeni au fost interesaţi de stabilirea unei structuri şi naturi ale programului de Germană ca limbă străină. Au existat numeroşi oameni de ştiinţă care au afirmat că există multe diferenţe între un program de studiu Germanistik, profilul unui loc de muncă dorit, dar în special pentru domeniile principale ale acestui program de studiu. A existat o dezvoltare graduală în ceea ce priveşte scopurile de predare specializată pentru cele două orientări de studiu al germanei ca limbă străină. Specialiştii împart germanistica în cursuri pentru nativi şi cursuri de germană ca limbă străină, de aceea este corect să împărţim aceste studii după acest tipar. Mai multe universităţi din ţările unde se vorbitoare de limbă germană oferă cursuri de licenţă în Germană ca limbă străină, Masterate, Învăţământ la Distanţă şi alte programe de studii. Dar acestea diferă în ceea ce priveşte temele deşi majoritatea au acelaşi titlu. Ba mai mult, ele sunt diferite de programele oferite în străinătate. O explicaţie pentru această varietate se află în scopurile programului.